PROGRAM MANAGERIAL

Dragi colegi,

Astăzi mi-am depus oficial dosarul pentru candidatura la Rectoratul Universităţii de Medicină şi Farmacie  “Victor Babeş”  Timişoara. Dosarul conţine, printre alte documente formale, şi programul meu managerial pentru urmatorii 4 ani.

Acest program poate fi consultat mai jos de toţi cei interesaţi.

Click AICI pentru a vizualiza documentul.

Mă simt dator să vă spun că peste 80% dintre ideile cuprinse în acest document provin de la dumneavoastră, distinşi colegi, prieteni şi colaboratori ai mei. De asemenea, trebuie să spun că programul managerial prezentat acum este un document programatic, strategic, el fiind un plan cadru pentru implementarea si dezvoltarea căruia am nevoie de participarea Oamenilor Universităţii. De aceea, insist să spunem că acest program este creionat de mine dar este Programul nostru.

Aştept de la dumneavoastră comentarii pe marginea documentului, sugestii, adnotari şi chiar şi critici.

 Cu prietenie,

Prof. Dr. Dorel Săndesc

16 februarie 2012

În cazul în care nu reuşiţi o bună vizualizare a planului managerial, il puteţi consulta si in format .pdf  – AICI

* Mărturii – Alexandru Morosanu

L-am cunoscut pe Profesorul Dorel Săndesc cu ceva timp în urma. Mi-a făcut o impresie deosebită, ceea ce pentru mine a fost garanția unei puternice personalități atât umane cât și profesionale. In accepțiunea mea, în orice meserie ai nevoie de trei lucruri: har de la Bunul Dumnezeu (talent), profesionalism și omenie.
În meseria practicată de Prof. Săndesc am regăsit acele elemente ridicate la gradul de virtuți. În plus, am avut deosebita bucurie de a constata încă doua calități  care îl fac pe Prof. Săndesc să fie mult diferit de mulți alți confrați: un remarcabil profesor universitar și un extraordinar manager. Acestea le-am constatat și în calitate de pacient al Secției de Terapie intensivă pe care o conduce magistral.  Merită să fie vizitată măcar din curiozitate aceasta secție.
În fata unui asemenea om, ușa prieteniei se deschide de la sine. Ma mândresc cu faptul că sunt prieten cu el și sunt onorat că i-am fost pacient. Vizavi de acest eveniment din viața mea nu-mi rămâne decât sa exclam: Draga Dodo, îți mulțumesc din suflet!
Pentru aceste lucruri mă bucur că Prof. Săndesc a luat decizia de a-și pune în slujba medicinei și a progresului acesteia candidatura pentru mandatul de Rector al Universității de Medicină și Farmacie Timișoara.
Dragă Dodo, te susțin din tot sufletul și îți urez succes!
Alexandru Morosanu, 
violoncelist, solist concertist. 
  • Categorii

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te celorlalți 15 abonați.