Scrisoare de mulțumire

Dragă coleg, dragă prietene,

Am ajuns la capătul unei campanii în care am încercat să-ți prezint programul managerial pe care l-am gândit pentru Universitatea noastră. Vreau, în primul rând, să îți mulțumesc pentru că ai primit mesajul meu, fie el transmis prin scrisoriși mailuri, fie prin prezența la întâlnirile pe care le-am organizat în departamente. A fost o reală bucurie să comunic astfel cu toți colegii din Universitate și mi-aș dori ca această legatura să se păstreze și după data de 27 februarie.

În această lună am încercat să îți arăt că e nevoie să deschidem Universitatea, că e nevoie să avem un dialog clar și corect cu fiecare om din UMF. Cred în continuare cu tărie că deciziile nu pot fi luate de către o mână de oameni în spatele unor uși închise și că la asemenea decizii trebuie consultați toți cei care sunt afectați de rezultatul lor, fie ei cadre didactice, cercetători, studenți ori personal administrativ.

A fost o șansă pentru mine să vorbesc cu Oamenii Universității, să vă privesc față în față, să vă cunosc și să vă aflu nemulțumirile, dar și să constat că gândim la fel și putem acționa împreună pentru ca Universitatea de Medicină și Farmacie din Timișoara să se întoarcă acolo unde îi este locul, în topul școlilor de elită din țară și chiar din Europa.

De-a lungul celor aproape patru săptămâni am dus o campanie curată, corectă, în care prioritar a fost să îmi prezint proiectele, fără să îmi atac în vreun fel contracandidații, socotind că facem parte din aceeași familie a medicinei timișorene, care nu trebuie întinată de încleștări murdare și informații mincinoase, nedemne de un profesor universitar. A fost o experiență frumoasă și utilă pentru care îți rămân recunoscător. Am spus-o și o voi repeta întotdeauna: doar uniți putem construi performanța.

De aceea, te aștept luni, 27 februarie, să vii și să votezi așa cum îți dictează conștiința!

Sunt primele alegeri libere, sunt primele alegeri la care nimeni nu poate să te oblige să votezi într-un anumit fel. Sunt primele alegeri în care votul este secret și personal.

Îmi exprim credința că jocul democratic va fi respectat și că votul va fi unul bazat pe încredere, respect și recunoaștere, și nu unul dictat de interese ori amenințări.

Știu că fiecare vot contează și, de aceea, îți  adresez rugămintea de a veni luni la urne pentru a alege între un sistem învechit și cosmetizat din vorbe și o formulă nouă și dinamică.

Într-o societate academică timișoreană aflata în plină schimbare, ar fi păcat ca Universitatea de Medicină și Farmacie să rămână ancorata în trecut.

 Împreună dăm viață Universității !

Așa să ne ajute Dumnezeu !

Cu prietenie,

Prof. Dr. Dorel Săndesc

  • Categorii

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te celorlalți 15 abonați.