Un nou capitol în viața mea

23 februarie 2012, 23:15
Dragi colegi, stimaţi colaboratori, buni prieteni,
Se încheie acum, pentru mine, o zi grea, o zi plină, o zi ostenitoare …. dar … atât de aştepată, atât de frumoasa. Azi am inaugurat festiv noua Clinica de  Anestezie-Terapie Intensivă  din Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara.
Sunt mai bine de 10 ani de când visez la acest eveniment. Nu a fost deloc uşor. Numai eu şi colegii mei apropiaţi ştim cum am reuşit . Am apelat la toate strategiile moderne de marketing şi la tehnicile de fundraising, am organizat colecte de fonduri şi concerte caritabile, am făcut lobby pe lângă instituţiile care pot finanţa sistemul medical şi am atras sponsorizări.
Iată că am reușit însă marea „schimbare la față” și astăzi avem una din cele mai moderne clinici de specialitate din  România. Noua secţie înseamnă şanse sporite la viaţă pentru mii de pacienţi şi fericire pentru rudele şi apropiaţii lor dar mai înseamnă şi un spaţiu performant de exersare a celei mai frumoase meserii din lume: medicina.
Acum sunt acasă, aşezat în fotoliul din sufragerie şi citesc ziarele. Pot spune fericit: Doamne ajuta,  am incheiat cu succes un capitol important din viaţa mea.
În faţă am însă o nouă provocare: Rectoratul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş” din Timişoara. Este şi acesta un vis frumos şi mă străduiesc la fel de mult să îl împlinesc. Nu vă ascund deloc faptul că mă bazez pe Oamenii Universităţii, pe dumneavoastră, cei care vă doriţi la fel de mult ca mine să fim dascăli într-o şcoală de elită, să putem face deopotrivă educaţie şi cercetare într-o instituţie de prestigiu.
Vă invit așadar să purcedem împreună la „schimbarea la față” a Universității noastre!
Vă aştept cu drag alături de mine,
Prof. dr. Dorel Săndesc

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu

  • Categorii

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te celorlalți 15 abonați.