VĂ AŞTEPT LA VOT

Dragi colegi,
 
VENIȚI LA VOT!
Avem, pentru prima dată, șansa de a ne alege cu toții viitorul.
Era de așteptat ca, în aceste condiții, sistemul pe care vrem să îl schimbăm să opună rezistență, în stilul caracteristic.
Furtul de identitate este ultima metodă prin care sistemul încearcă să vă răpească dreptul dumneavoastră fundamental de a vota.
Deși ați primit mesaje care vă spun altfel, eu, candidatul Dorel Săndesc, vă aștept pe toți la vot.
Votul dumneavoastră e important, pentru că doar Împreună dăm viață Universității !
Așa să ne ajute Dumnezeu!
Prof. dr. Dorel Săndesc

Un comentariu

  1. Am votat!
    Am votat cu singura mea sansa de a ma desprinde, de a putea avansa onorabil, de a putea castiga mai mult (bani), mai bine (prestigiu), mai repede (in urmatorii 4 ani).
    am votat cu dv, dle profesor si sunt mandru de votul meu. sper din inima ca nu ma veti dezamagi.
    un tanar asistent.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu

  • Categorii

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te celorlalți 15 abonați.